Seni Görüyorum Filmi İzle (Türkçe Dublaj)

Youtube’dan My Space’den Facebook’tan önce Colby Allen evine kameralar yerleştirip ailesine yönelten internetten izlenebilecek bir reality show olan I see you.com’u icad eder. Colby, Haftada 17 bin dolar kazanarak ailesini anormalliğin para kazandırdığına ikna eder.

Ocabbaroglu Puanı: 8.9/10
Yapım: 2006 – ABD
Süresi: 92 dakika
Yönetmen: Eric Steven Stahl
Yapımcı: Hector Elizondo
Tür: Gençlik, Komedi, Türkçe Dublaj
Oyuncular: Hector Elizondo, Shiri Appleby, Dan Castellaneta, Rosanna Arquette, Baelyn Neff, Beau Bridges, Doris Roberts, Victor Alfieri, Tracee Ellis Ross, Tiffany Baldwin, Will Dixon, Mathew Botuchis
Senaryo: Sean Mclain, Eric Steven Stahl

KALDIRILMIŞTIR!

İlgili Aramalar: sarıya boya türkce dublaj, sarıya boya türkçe dublaj izle, seni görüyorum film izle, seni görüyorum filmi seyret, seni görüyorum filmini izle, seni göruyorum izle, seni görüyorum izle full, seni görüyorum izle türkçe, ocabbaroglu, ozicab film, seni görüyorum seyret, seni görüyorum türkçe dublaj izle, seni görüyorum türkçe izle, Seni Görüyorum.com film izle, Seni Görüyorum.com full hd film izle, Seni Görüyorum.com hd film izle, seni görüyorum.com hd türkçe dublajizle, Seni Görüyorum.com izle, seni görüyorum.com izle hd film sitesi, Seni Görüyorum.com online film izle, seni görüyorum.com turkce, seni görüyorum.com türkçe dublaj, Seni Görüyorum.com türkçe dublaj izle, senigoruyorum.com izle
Seni Görüyorum Filmi İzle (Türkçe Dublaj) Seni Görüyorum Filmi İzle (Türkçe Dublaj) Reviewed by Oğuzhan Cabbaroğlu on 5/28/2012 Rating: 5

Hiç yorum yok

Facebook

Image Link [https://lh3.googleusercontent.com/kXvOVaV2dIWC4gKWhzQhTK7KXwgYFcM_xkISmmlJH5MIYQ-nQogwFc1zAaKEpnqhaPEMJ1Vpn4SKbg=w1366-h768-rw-no] Author Name [Oğuzhan Cabbaroğlu] Author Description [Ozicab İnternet ve Tasarım Hizmetleri - Kurucu / Nam-ı Diğer Ozicab ] Facebook Username [ozicab] Twitter Username [ocabbaroglu] GPlus Username [107441494120937470968] Pinterest Username [ozicab] Instagram Username [ozicab]