Markalarda ‘Zaman Tüneli’ne Geçiyor..

Sosyal ağlar, sık sık yaptıkları değişiklikler ile kullanıcılarını şaşırtıyor. Son olarak Twitter yeni bir tasarımı kullanıcılarının beğenisine sunmuştu. Hemen ardından da Facebook, daha önceden sınırlı kullanıcısına açtığı “Timeline” yani zaman tüneli tasarımını artık tüm kullanıcılarda zorunlu hale getirmeye başladı. İnternet devleri, bu değişiklikleri, kullanıcıların ihtiyaçlarına göre belirlemelerine ve kullanıcılarına yenilik sunmak amacı ile yapmalarına rağmen, bu yeni tasarımı, her seferinde, eleştirenlerin sayısı hiç azımsanacak boyutta değil.

Facebook’un, hem kullanıcılarının hayat hikayelerini daha net biçimde anlatabilmelerini sağlaması, hem de kullanıcı profillerine dergi görünümü kazandırabilmesi için tasarladığı Timeline, pek çok kullanıcının eleştirisine rağmen,artık zorunlu hale geliyor.

Facebook, Timeline arayüzünü, markaların sayfalarına taşımaya hazırlanıyor. Kişisel kullanıcılar üzerinde denenen ve başarılı olan Timelin 29 Şubattan itibaren markaların kullanımına açılıyor. Bu değişiklikten sonra, Facebook’u bir reklam kanalı olarak kullanan pek çok marka, sosyal medya stratejilerini baştan oluşturacak gibi görünüyor.

Birkaç Örnek Tasarımlar:



Markalarda ‘Zaman Tüneli’ne Geçiyor.. Markalarda ‘Zaman Tüneli’ne Geçiyor.. Reviewed by Oğuzhan Cabbaroğlu on 2/03/2012 Rating: 5

Hiç yorum yok

Facebook

Image Link [https://lh3.googleusercontent.com/kXvOVaV2dIWC4gKWhzQhTK7KXwgYFcM_xkISmmlJH5MIYQ-nQogwFc1zAaKEpnqhaPEMJ1Vpn4SKbg=w1366-h768-rw-no] Author Name [Oğuzhan Cabbaroğlu] Author Description [Ozicab İnternet ve Tasarım Hizmetleri - Kurucu / Nam-ı Diğer Ozicab ] Facebook Username [ozicab] Twitter Username [ocabbaroglu] GPlus Username [107441494120937470968] Pinterest Username [ozicab] Instagram Username [ozicab]