Yemeksepeti’nin Yaratıcı İçerik Projesi: Fakat İyi Yedik!
Yemeksepeti hayata geçirdiği “Fakat İyi Yedik!” projesinde, yemek siparişi hikayelerini eğlenceli uygulamalarla kullanıcılara sunuyor.
Türkiye’nin en büyük online yemek siparişi platformu Yemeksepeti, müşterilerine sipariş geçmişlerinden oluşan kişiselleştirilmiş hikayeler sunuyor. 2001 yılından bu yana hizmet veren Yemeksepeti’nin elde ettiği veriyi kullandığı proje, C-Section imzası taşıyor.Projenin Fakat İyi Yedik isimli interaktif mikrositesinde dört farklı uygulama bulunuyor. Kullanıcılar mikrositeye Yemeksepeti hesapları ile giriş yaparak üyelikleri boyunca verdikleri siparişlerin istatistiklerini infografik ya da eğlenceli bir video ile görüntüleyebiliyor ve arkadaşları ile paylaşabiliyor. Ayrıca isteyenler “Bunları biliyor muydun?” bölümünde çeşitli ilginç bilgilere erişebiliyor ve “Günün Testi” bölümünde Yemeksepeti ve diğer kullanıcılar ile ilgili soruları cevaplayabiliyor.
Geçtiğimiz yıl “İyi Yedik” başlığı ile kullanıcı istatistiklerinin yer aldığı bir info grafik yayınlayan Yemeksepeti’nin bu eğlenceli projesi de epey dikkat çekecek gibi görünüyor.
Kaynak: DijitalAjanslar
Yemeksepeti’nin Yaratıcı İçerik Projesi: Fakat İyi Yedik!
Reviewed by Oğuzhan Cabbaroğlu
on
8/18/2015
Rating:
Hiç yorum yok