Ne yazsam acaba?

Bu aralar ciddi anlamda yazacak veya paylaşacak hiçbir şey bulamıyorum. Acaba bende mi ilham tükendi yoksa hiçbir sitede bir şey mi yok anlamadım. Aslında bu aralar aklım da güzel fikirler vardı da biraz düşününce saçma olacağını, tutmayacağını düşündüm veya çok fazla eleştiri alacağım bir konu olur dedim ama sizin yorumlarınız dan sonra biraz biraz bu işe girişebilirim. Bu işten kastım sitemde tamamen bana ait Blogger, Css, Adobe Photoshop anlatımları ve Sosyal medya hakkında bilgilendirme paylaşımları yazıp sizlerle paylaşmak. Aslında bu olaya başlamam hem benim hemde sizin açınızdan iyi olur diye düşünüyorum çünkü bütün bildiğim her şeyi size anlatacağım daha sonra bildiklerim bitince yeni kodlamalar veya özellikleri okuyup öğrenip tamamen kendi yorumum olarak sizlere sunacağım. Bu proje üstüne birazda düşüneceğim her ne kadar amatörce de olsa yazacağım gibi görünüyor.

Konu Hakkında Yorumlarınızı bekliyorum..
Ne yazsam acaba? Ne yazsam acaba? Reviewed by Oğuzhan Cabbaroğlu on 6/25/2012 Rating: 5

3 yorum

  1. Merhaba Oğuzhan
    Ne yazsam acaba diye kafan karışmasın
    Arada bir bizi ziyaret et
    Bi özel mesaj gönder en kötü
    Çok güzel bir bloğun var özgün yazılar yazıyorsun
    Belki sana bi kaç fikir verebiliriz.
    http://neyazsam.com

    YanıtlaSil

Facebook

Image Link [https://lh3.googleusercontent.com/kXvOVaV2dIWC4gKWhzQhTK7KXwgYFcM_xkISmmlJH5MIYQ-nQogwFc1zAaKEpnqhaPEMJ1Vpn4SKbg=w1366-h768-rw-no] Author Name [Oğuzhan Cabbaroğlu] Author Description [Ozicab İnternet ve Tasarım Hizmetleri - Kurucu / Nam-ı Diğer Ozicab ] Facebook Username [ozicab] Twitter Username [ocabbaroglu] GPlus Username [107441494120937470968] Pinterest Username [ozicab] Instagram Username [ozicab]