Lugas Blogger Template


Bana gelen isteklere benzer blogger temalarını yine sizler için araştırdım, kendi box hesabıma upload ettim. Sizler için tanıtacağım. Tema şahsen benim çok hoşuma gitti gayet sade ve gayet kullanışlı bir çok değişik yerler var, bence şu ana kadar sitemde paylaştığım (benim yaptığım temalar hariç) en iyilerinden birincisi diyebilirim. Temadan bahsetmek gerekirse; temada a:hover kodları kullanılmış, yazıların üstüne gelince resim kendiliğinden gidiyor ve yerine yazının bir kısmı geliyor, sitenin altında 3 sütunluk bölüm mevcut ayriyeten üst menü ve slogan yeride mevcuttur. Güle güle kullanmanız dileğiyle..

Rar Şifresi: ocabbaroglu

Lugas Blogger Template Lugas Blogger Template Reviewed by Oğuzhan Cabbaroğlu on 5/14/2012 Rating: 5

Hiç yorum yok

Facebook

Image Link [https://lh3.googleusercontent.com/kXvOVaV2dIWC4gKWhzQhTK7KXwgYFcM_xkISmmlJH5MIYQ-nQogwFc1zAaKEpnqhaPEMJ1Vpn4SKbg=w1366-h768-rw-no] Author Name [Oğuzhan Cabbaroğlu] Author Description [Ozicab İnternet ve Tasarım Hizmetleri - Kurucu / Nam-ı Diğer Ozicab ] Facebook Username [ozicab] Twitter Username [ocabbaroglu] GPlus Username [107441494120937470968] Pinterest Username [ozicab] Instagram Username [ozicab]