DiRT Showdown 2012 Full Torrent indir

Oyun Adı: DiRT Showdown
Dosya türü: Torrent / .iso
Dosya Boyutu: 1.35 GB
Sürümü: Blackbox
Crack: Mevcut
Sistem Gereksinimleri:
OS: Windows Vista or Windows 7
İşlemci: AMD Athlon 64 x2 or Intel Pentium D @3.2Ghz
Bellek: 2 GB RAM
Grafik: 1 GB
DirectX®: 11
Boş Alan: 7 GB
Not: Oyun Windows Xp'de Çalışmaz!


Oyun Tanıtım Videosu


Oyun Resimleri




İlgili Aramalar: DiRT Showdown İndir – Full yükle, DiRT Showdown İndir – Full indirmek istiyorum, DiRT Showdown İndir – Full yükle, Ocabbaroglu Oyun, DiRT Showdown İndir – Full bedava, DiRT Showdown İndir – Full Tek Link İndir, DiRT Showdown İndir – Full YÜKLE,free,yukle,İndir,download,inndir, DiRT Showdown İndir – Full türkçe yama,no rapid,crack,no dvd crack,
DiRT Showdown 2012 Full Torrent indir DiRT Showdown 2012 Full Torrent indir Reviewed by Oğuzhan Cabbaroğlu on 5/30/2012 Rating: 5

9 yorum

  1. sağolasın kardeşim torrent daha iyi tabi :D

    YanıtlaSil
  2. rica ederim aynı sorunu bende yaşadım part part indirdim ilk 3 partı sonraki part silinmiş falan sinirlendim :) torrent gibisi yok

    YanıtlaSil
  3. xp de açılıyormu win32 uygulaması degil hatası veriyo bi yardım

    YanıtlaSil
  4. kardeş orda kocaman "Not: Oyun Windows Xp'de Çalışmaz!" yazmışız niye okumuyorsun ki süsmü bunlar :D

    YanıtlaSil
  5. görmedik ne atar yapıyon .

    YanıtlaSil
  6. merhaba, oyunu kurdum ancak loading e gelince kapanıyor. yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  7. @utku - kardeşim aynı linkten oyunu bende indirdim kurdum oynadım sanırım senin sistem gereksinimleri yetmiyor oyuna yoksa bir sorun yok

    YanıtlaSil
  8. openal32.dll eksik dedi onu hallettim. sistemimin yetmemesi mümkün değil. i5- 8 gb ram- 1 gb ekran kartı daha ne olsun :)yinede teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  9. openal32.dll hatası alıyorum kardeşim sistemim iyi

    YanıtlaSil

Facebook

Image Link [https://lh3.googleusercontent.com/kXvOVaV2dIWC4gKWhzQhTK7KXwgYFcM_xkISmmlJH5MIYQ-nQogwFc1zAaKEpnqhaPEMJ1Vpn4SKbg=w1366-h768-rw-no] Author Name [Oğuzhan Cabbaroğlu] Author Description [Ozicab İnternet ve Tasarım Hizmetleri - Kurucu / Nam-ı Diğer Ozicab ] Facebook Username [ozicab] Twitter Username [ocabbaroglu] GPlus Username [107441494120937470968] Pinterest Username [ozicab] Instagram Username [ozicab]