Ocabbaroglu.in - Köklü Yenilikler!

Yenilenen ara yüzümüz hakkında biraz bahsetmek istedim. Ara yüzümüz haricinde sitemizde yeni eklentiler ve sayfalar eklendi, neyse hemen başlayalım anlatmaya..

1.Tasarım - Arayüz

Eski temamızın en gelişmiş ve son sürümü olarak adlandırdığım ama ismini değiştirdiğim Classozi Blogger Teması gri ve siyah tonlarını kullandığım yeni model internet sitelerinden esinlendiğim güzel bir tema oldu.

2. Üst Twitter Çubuğu (Twitter Bar) *Yeni

Çoğu internet sitesinde olan genellikle sidebar da olan son twitter güncellemesini gösteren eklentiyi üst menü yerine, logunun üstüne ince ve sade bir şekilde ekledim.

3. Yukarı Çık Butonu *Yeni

Sitenin sağ alt köşesinde aşağı inince beliren, site ile beraber aşağıya kayan yukarı çık butonu ekledim. Ziyaretçilerin daha hızlı gezinmeleri veya yazımızı okuduktan sonra direkt olarak menüye gitmek için eklediğim ve ayrıca şık durduğu için eklediğim javascriptli yukarı çık butonu.

4. Son Yorumlar Eklentisi *Yeni
Sidebara eklediğim yeni son yorumlar eklentisi sitede yayınlara yapılan son yorumların 5 tanesini çabuk ve kolay bir şekilde sitenin sidebarından ulaşabilirsiniz.

5. Sosyal Ağlar Bölümü
Solda sidebar da bulunan sosyal ağlar bölümünü yeniledim. Daha sadeleştirdim ve Facebook, Google+ sayfalarımı ekledim. Sosyal ağ profillerim için menüdeki "Sosyal Ağlarım" bölümünden ulaşabilirler..

6. Bazı Değişiklikler
Ayrıca bazı değişiklikler yaptım. Bunlardan başlıcası yayınlardaki başlıklardaki cufon eklentisindeki yazı tipi, footer kısmındaki linkler ve resimler, yenilenen sayfalar ve daha fazla..
Ocabbaroglu.in - Köklü Yenilikler! Ocabbaroglu.in - Köklü Yenilikler! Reviewed by Oğuzhan Cabbaroğlu on 4/09/2012 Rating: 5

Hiç yorum yok

Facebook

Image Link [https://lh3.googleusercontent.com/kXvOVaV2dIWC4gKWhzQhTK7KXwgYFcM_xkISmmlJH5MIYQ-nQogwFc1zAaKEpnqhaPEMJ1Vpn4SKbg=w1366-h768-rw-no] Author Name [Oğuzhan Cabbaroğlu] Author Description [Ozicab İnternet ve Tasarım Hizmetleri - Kurucu / Nam-ı Diğer Ozicab ] Facebook Username [ozicab] Twitter Username [ocabbaroglu] GPlus Username [107441494120937470968] Pinterest Username [ozicab] Instagram Username [ozicab]