Obama - Sexy and I Know İt

Mart ayının sonlarına doğru bu videoyu yapmışlardı ama ben tekrar izledim ve sizinle paylaşmak istedim. Ayrıca lmfao hariç videonun 3 versiyonu daha çıkarmışlar bunları da sizlerle paylaşmak istedim. Ama benim en çok hoşuma giden sexy and i know it şarkısını Obama'nın konuştuğu kelimelerden seçerek özenle hazırladıkları video olmuş. Neyse iyi seyirler..

Barack Obama Singing Sexy and I Know It by LMFAO


Barack Obama Singing Born This Way by Lady Gaga


Barack Obama Singing Drink to That by Rihanna


Obama - Sexy and I Know İt Obama - Sexy and I Know İt Reviewed by Oğuzhan Cabbaroğlu on 4/19/2012 Rating: 5

3 yorum

  1. Barack Obama Singing Born This Way by Lady Gaga güzel olmuş :D

    YanıtlaSil
  2. bence sexy and i know it daha güzel :)

    YanıtlaSil
  3. En güzeli Sexy And İ Know İt

    YanıtlaSil

Facebook

Image Link [https://lh3.googleusercontent.com/kXvOVaV2dIWC4gKWhzQhTK7KXwgYFcM_xkISmmlJH5MIYQ-nQogwFc1zAaKEpnqhaPEMJ1Vpn4SKbg=w1366-h768-rw-no] Author Name [Oğuzhan Cabbaroğlu] Author Description [Ozicab İnternet ve Tasarım Hizmetleri - Kurucu / Nam-ı Diğer Ozicab ] Facebook Username [ozicab] Twitter Username [ocabbaroglu] GPlus Username [107441494120937470968] Pinterest Username [ozicab] Instagram Username [ozicab]