Yeni Sayfa Görünümümüz

Canım sıkıldı ve biraz değişiklik yapmak istedim ve ilk önce içerik sayfası çok aşırı ve karışık gelmişti gözüme onu biraz düzelttim. Neler yaptım? Öncelikle yazar hakkında kısmını aşağıya taşıdım, Yorum ve yazar hakkında yerlerini kutulandırdım ve sade gri renkleri ile renklendirdim. Benzer yazılar bölümündeki yazıları çoğalttım ve resimlerini küçülttüm, ayrıca her yazılara "ilgili aramalar" şeklinde arama etiketleri bölümü ekledim. Yenilenen sayfa örnek görünümü için aşağıdaki fotoğrafa bakabilirsiniz. Ve ayrıca Scrolle Alpha Temasını Yepyeni bir görünüme kavuşturacak yenilikler ve değişiklikler yapacağım yavaş yavaş takipte kalmanızı tavsiye ederim.. :)

Yeni Sayfa Görünümümüz Yeni Sayfa Görünümümüz Reviewed by Oğuzhan Cabbaroğlu on 3/18/2012 Rating: 5

Hiç yorum yok

Facebook

Image Link [https://lh3.googleusercontent.com/kXvOVaV2dIWC4gKWhzQhTK7KXwgYFcM_xkISmmlJH5MIYQ-nQogwFc1zAaKEpnqhaPEMJ1Vpn4SKbg=w1366-h768-rw-no] Author Name [Oğuzhan Cabbaroğlu] Author Description [Ozicab İnternet ve Tasarım Hizmetleri - Kurucu / Nam-ı Diğer Ozicab ] Facebook Username [ozicab] Twitter Username [ocabbaroglu] GPlus Username [107441494120937470968] Pinterest Username [ozicab] Instagram Username [ozicab]