Twitter Takipçi Kutusu

Bu aralar en çok istenen ve aranan twitter takipçi kutusunu sizler için araştırdım. Aslında kodu bende istiyordum biraz araştırdım. En iyi ve çalışan tek kodu BlogHocam 'da buldum ve sizler için burada da yayınlıyorum. Kullanımı çok basit bir javascript kod. Görünüm ise facebook beğen kutusu ile neredeyse aynı ama bence bu daha şık neyse beğenip beğenmemek size kalmış. Hemen koda gelelim..
Ön izleme:

Sitemizde istediğimiz bir bölüme aşağıdaki kodu ekliyoruz.. (Koddaki kırmızı ile gösterdiğim yere kendi twitter id 'inizi yazmayı unutmayın!)


Kod:
<script type="text/javascript" 
src="http://s.moopz.com/fanbox_init.js"></script><div 
id="twitterfanbox"></div><script 
type="text/javascript">fanbox_init("ozicab");</script> 
İlgili Aramalar: twitter takipçi kutusu, blogger twitter eklentisi, sitene twitter kutusu ekle, twitter takip et kutusu
Twitter Takipçi Kutusu Twitter Takipçi Kutusu Reviewed by Oğuzhan Cabbaroğlu on 3/12/2012 Rating: 5

2 yorum

Facebook

Image Link [https://lh3.googleusercontent.com/kXvOVaV2dIWC4gKWhzQhTK7KXwgYFcM_xkISmmlJH5MIYQ-nQogwFc1zAaKEpnqhaPEMJ1Vpn4SKbg=w1366-h768-rw-no] Author Name [Oğuzhan Cabbaroğlu] Author Description [Ozicab İnternet ve Tasarım Hizmetleri - Kurucu / Nam-ı Diğer Ozicab ] Facebook Username [ozicab] Twitter Username [ocabbaroglu] GPlus Username [107441494120937470968] Pinterest Username [ozicab] Instagram Username [ozicab]