Bu Kız Beni Aşar Filmi İzle (Türkçe Dublaj)


Editörün Yorumu: Gerçekten güzel bir filmdi. İzlemenizi kesinlikle tavsiye ediyorum. Ama bire kaç sahnesi +15'e kaçabilir. Ama gerçekten çok anlamlı ve komik bir filmdi.

Kendini kaybetmiş bir genç bir gün genç ve bir o kadar da çekici ve güzel bir kadınla tanışır. Kendisi için çok fazla olduğunu düşündüğü için fazla şanslı görmese de kendisini şansı yaver gider ve kalbine yerleşmesi fazla uzun sürmez.Artık kendisini durduracak hiçbir güç olduğunu düşünmeye başlar.Zamanla bu ilişki ailesinde ve çevresinde sorunlar yaşamasına neden olacaktır.

Filmin Yapımı: 2010 ~ ABD
Filmin Türü: Komedi, Romantik
Film Süresi: 1 saat 20 dk
Alternatif İsim: She's out of my league
Oyuncu Kadrosu: Mike Vogel, Jay Baruchel, Krysten Ritter, Alice Eve, Lindsay Sloane, Jasika Nicole


PART-1


PART-2


PART-3


PART-4


PART-5


PART-6
İlgili aramalar: Bu kız beni aşar filmi izle, She's Out Of My League türkçe dublaj izle
Bu Kız Beni Aşar Filmi İzle (Türkçe Dublaj) Bu Kız Beni Aşar Filmi İzle (Türkçe Dublaj) Reviewed by Oğuzhan Cabbaroğlu on 3/01/2012 Rating: 5

Hiç yorum yok

Facebook

Image Link [https://lh3.googleusercontent.com/kXvOVaV2dIWC4gKWhzQhTK7KXwgYFcM_xkISmmlJH5MIYQ-nQogwFc1zAaKEpnqhaPEMJ1Vpn4SKbg=w1366-h768-rw-no] Author Name [Oğuzhan Cabbaroğlu] Author Description [Ozicab İnternet ve Tasarım Hizmetleri - Kurucu / Nam-ı Diğer Ozicab ] Facebook Username [ozicab] Twitter Username [ocabbaroglu] GPlus Username [107441494120937470968] Pinterest Username [ozicab] Instagram Username [ozicab]