Blog ve İçerikler Hakkında

Blog'um, içeriklerim ve kategoriler hakkında sizlere kısa birkaç bilgi vermek istiyorum.
Blog Hakkında:
Bu blog kişisel kartvizit sitesi gibi kişisel bir blog sitesidir. Blog'ta paylaşılan kodlar ve tasarımlar tamamen bize aittir demiyorum çünkü arada ziyaretçilerimizin istediği ve bulamadığı ve işe yarar temalarıda Türkçeleştirip koyuyorum. Sonra bana gelip aptal aptal bu şu tema değil mi demeyin ben tema bizim yazmadım hiçbir zaman bana ait olmayan temaya. Dikkat ederseniz copyrightları değiştirilmemiştir sadece menüler ve benzeri yerler Türkçeleştirilmiştir!


İçerikler Hakkında:
Bloğumdaki içeriklerin çoğu bana aittir. Bana ait olmayan içerikleri de Ziyaretçilerimizin istediği kodları veya içerikleri başka bir siteden kaynak belirterek veya izinli olarak alıyorum. Ve içeriklerdeki kod veya başka sorunları bana iletişimden (ocabbaroglu@gmail.com) adresinden veya sorunlu konunun altına yorum olarak yazmanız ile kod veya başka sorun anında çözülüp size dönülecektir.


Kategoriler Hakkında:
Burada sitemde bulunan 24 kategorinin hepsinden bahsetmeyeceğim sadece önemli kategorilerimin birkaçından bahsedeceğim...


*Filmler Kategorisi
Bu kategorideki içerikleri aslında rastgele hit almak için koymuyorum sadece izlediğim ve beğendiğim filmlerin tanıtımlarını, oyuncularını, izlenme linklerini ve videolarını koyuyorum ayrıca baktıysanız çoğu filmin üstünde "Editörün yorumu" başlığı altında kendi önerilerimi ve tavsiyelerimi yazıyorum. Öyle kuru kuruya film paylaşıp içeriğimi doldurmuyorum.


*Videolar Kategorisi
Bu kategoride de aynı filmler kategorisinde anlattığım gibi kendi izlediğim ve sevdiğim videoları veya çok sevilen, sosyal medyada çok paylaşılan videoları yayınlıyorum sadece. Gereksiz yere video sitelerinden videoları alıp paylaşmıyorum. Her paylaştığım videonun altında kendi anlatımı veya o videoyla geçen anımı yazıp paylaşıyorum.


*Müzik Klipleri Kategorisi
Bu kategoride de benim müziğini ve klibini sevdiğim müzikleri veya ziyaretçilerimizin istediği klipleri şarkı sözleri ve hd klipleri ile paylaşıyorum.


*Blogger Temaları Kategorisi
Burada paylaşıp yayınladığım tasarımların bana ait olanlarının altına uyarı koyup temanın bize ait olduğundan bahsediyorum. Bazen en çok sevilen blogger temalarını bulup kendi siteme upload edip yayınlıyorum. Copyrightlarında kesinlikle değiştirme yapmıyorum. Bana gelip bu tema şu tema şu tema bu tema diye nutuk atmayın en sevmediğim şeydir. Dikkatli okursanız bana ait olmayan temalarda "Editledim" veya "Türkçeleştirdim" cümlelerini okuyun ve öyle yorum atın!


Neyse Diyeceklerim bu kadar kimse artık bana bilip bilmeden mail veya yorum atmasın blogumu kötülemek için yorum atanlarda Allah'ın dan bulsunlar. Güzel bir söz vardır "Sizin Duanız ile doğmadım ki, Sizin bedduanız ile öleyim!"


İletişim: ocabbaroglu@hotmail.com - ocabbaroglu@gmail.com


Blog ve İçerikler Hakkında Blog ve İçerikler Hakkında Reviewed by Oğuzhan Cabbaroğlu on 3/11/2012 Rating: 5

Hiç yorum yok

Facebook

Image Link [https://lh3.googleusercontent.com/kXvOVaV2dIWC4gKWhzQhTK7KXwgYFcM_xkISmmlJH5MIYQ-nQogwFc1zAaKEpnqhaPEMJ1Vpn4SKbg=w1366-h768-rw-no] Author Name [Oğuzhan Cabbaroğlu] Author Description [Ozicab İnternet ve Tasarım Hizmetleri - Kurucu / Nam-ı Diğer Ozicab ] Facebook Username [ozicab] Twitter Username [ocabbaroglu] GPlus Username [107441494120937470968] Pinterest Username [ozicab] Instagram Username [ozicab]