Biraz aradan sonra tekrar baştan..

Bloglamaya tekrar başlıyorum hem de yepyeni bir serüvenim olacak sitemle ocabbaroglu.com.nu adı altında. Blog sitelerimle ilgilenmememin aslında tek bir nedeni var. O da; Ozicab Web Design "KULLANIŞLI SİTELER" projem. Bu projemde Ozicab Web Design için yepyeni bir tema ile yepyeni kullanışlı siteler kurdum. Birkaç örnek vermek gerekirse VİDEOZİ (www.videozi.blogspot.com) bu projem ile yepyeni ve güncel bir video sitesi kurdum. RESİMGALERİMM (www.resimgalerim.tr.gg) bu projem ile resim arşivi olarak kullanmak amaçlı açtığım site. HARDWAREARENA (www.hardwarearena.com) bu projem de ise amacım hem webmaster hemde teknolojiyi birleştirip tek bi forum başlığı altında toplamaktı ve başardık! Bütün işlerimi bırakıp bu projelere ve daha fazlasına uğraştım ama artık kendime özgün, sade içerikli blog sitemle yeniden sizlerleyimmm...

Beni takip etmeye devam edin..!
Biraz aradan sonra tekrar baştan.. Biraz aradan sonra tekrar baştan.. Reviewed by Oğuzhan Cabbaroğlu on 1/11/2012 Rating: 5

Hiç yorum yok

Facebook

Image Link [https://lh3.googleusercontent.com/kXvOVaV2dIWC4gKWhzQhTK7KXwgYFcM_xkISmmlJH5MIYQ-nQogwFc1zAaKEpnqhaPEMJ1Vpn4SKbg=w1366-h768-rw-no] Author Name [Oğuzhan Cabbaroğlu] Author Description [Ozicab İnternet ve Tasarım Hizmetleri - Kurucu / Nam-ı Diğer Ozicab ] Facebook Username [ozicab] Twitter Username [ocabbaroglu] GPlus Username [107441494120937470968] Pinterest Username [ozicab] Instagram Username [ozicab]