Hep Seni Düşünüyorum izle (Türkçe Dublaj)

Okulun en çalışkan öğrencisi Denis Cooverman, mezuniyet günü yaptığı konuşmada sınıflarının en popüler kızı olan beth Cooper’a aşkını ilan eder. Salondaki herkes şoke olur. Ama asıl şok, Beth’in ve iki kız arkadaşının Denis’in evinde verdiği partiye gelmeleriyle başlar. Denis’in , Beth’e ayak uydurmaya çalışırken bir taraftan da Beth’in eski erkek arkadaşı Kevin’den kaçarken yaşadıklarına kahkalarla güleceksiniz.

Ocabbaroglu Puanı: 6.2/10
Yapım: 2009 ~ ABD, Kanada
Tür: Komedi, Gençlik
Yönetmen: Chris Columbus
Senaryo: Larry Doyle
Yapımcı: Michael Barnathan
Görüntü Yönetmeni: Phil Abraham
Müzik: Christophe Beck
Süre: 1 saat 42 dk
Gösterim Tarihi: 10 Temmuz 2009 (ABD)



İlgili Aramalar: Hep Seni Düşünüyorum Türkçe Dublaj İzle Hep Seni Düşünüyorum İzle I Love You Beth Cooper full izle Hep Seni Düşünüyorum İzle I Love You Beth Cooper online izle Hep Seni Düşünüyorum İzle I Love You Beth Cooper nette izle Hep Seni Düşünüyorum İzle, Ocabbaroglu film, I Love You Beth Cooper sorunsuz izle Hep Seni Düşünüyorum İzle I Love You Beth Cooper omline seyret Hep Seni Düşünüyorum İzle I Love You Beth Cooper seyret izle
Hep Seni Düşünüyorum izle (Türkçe Dublaj) Hep Seni Düşünüyorum izle (Türkçe Dublaj) Reviewed by Oğuzhan Cabbaroğlu on 6/13/2012 Rating: 5

Hiç yorum yok

Facebook

Image Link [https://lh3.googleusercontent.com/kXvOVaV2dIWC4gKWhzQhTK7KXwgYFcM_xkISmmlJH5MIYQ-nQogwFc1zAaKEpnqhaPEMJ1Vpn4SKbg=w1366-h768-rw-no] Author Name [Oğuzhan Cabbaroğlu] Author Description [Ozicab İnternet ve Tasarım Hizmetleri - Kurucu / Nam-ı Diğer Ozicab ] Facebook Username [ozicab] Twitter Username [ocabbaroglu] GPlus Username [107441494120937470968] Pinterest Username [ozicab] Instagram Username [ozicab]