Blogger Tema Nasıl Yüklenir?

Bu soru günde en az 4 kez bana soruluyor ve ben anlatmaktan bıktım. Blogger'a yeni başlayanlar için en merak edilen konumu desem en zor olay mı anlamadım. Aslında biraz kurcala salar öğrenecekler ama  neyse ben size güzel bir resimli anlatımla bu konuya son veriyorum; artık buradan da anlamazsanız kullanmayın blogger'ı. Tamam sakinim hadi aşağıdan 2 adımı takip et ve temanı yükle artık yine anlamassan videolu anlatım çekicem... :)


1.Adım: Btemplates.com, Allblogtools.com vb. sitelerden indirdiğimiz xml dosyasını "Tasarım > Html'yi Düzenle" bölümünden dosya seç butonuna tıklıyoruz ve indirdiğimiz xml dosyasını seçip yükle butonuna basıyoruz.
(Resimlerin tam boyutu için üzerine tıklayın!)


2.Adım:Yükle butonuna bastıktan sonra karşımıza çıkan uyarı "Yeni şablonunuz şu widgetler iiçermiyor!" uyarısına widgetleri tut butonuna basıyoruz ve şablonumuz başarı ile blogger sitemize yüklenmiştir. Artık kodları, menüler vs. yerleri kendinize göre düzenlemek size kalmış! Güle güle kullanın..


İlgili Aramalar: blogger tema yüklemek, blogger tema nasıl yüklenir, blogspot.com tema yükleme, blogspot.com xml nerden nasıl yüklenir
Blogger Tema Nasıl Yüklenir? Blogger Tema Nasıl Yüklenir? Reviewed by Oğuzhan Cabbaroğlu on 2/25/2012 Rating: 5

9 yorum

  1. Şimdi blogger yenilendi.HTML düüzenleyemiyorum.Tıklıyorum bişey açılmıyor. :S

    YanıtlaSil
  2. aynen yenilendi nasıl olucak ya ufff

    YanıtlaSil
  3. beyler yeni arayğzdede düzenleniyor html temada yüklenebiliyor hiç bir şey değişmedi saddece yerler degişti!

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşlar yeni arayüzde: Şablon kısmından Yedekle/Geri yükle diye bir buton var ona tıklıyoruz Dosyamızı seçip tasarımımızı yüklüyoruz :)

    YanıtlaSil
  5. Galiba başarılı oldum blog olustu

    YanıtlaSil
  6. Kendim tema yaptiysam xml dosyasi resimlerim arka plan resmi vs bunu nasil blogger'a entegre edicem ?

    YanıtlaSil
  7. Johny Joss Banget temasinin slaytini nasil aktiflestirebilirim yardimci olurmusunuz?

    turkcedublajfilimler.blogspot.com

    YanıtlaSil

Facebook

Image Link [https://lh3.googleusercontent.com/kXvOVaV2dIWC4gKWhzQhTK7KXwgYFcM_xkISmmlJH5MIYQ-nQogwFc1zAaKEpnqhaPEMJ1Vpn4SKbg=w1366-h768-rw-no] Author Name [Oğuzhan Cabbaroğlu] Author Description [Ozicab İnternet ve Tasarım Hizmetleri - Kurucu / Nam-ı Diğer Ozicab ] Facebook Username [ozicab] Twitter Username [ocabbaroglu] GPlus Username [107441494120937470968] Pinterest Username [ozicab] Instagram Username [ozicab]